Для вчителя

  ЗОЛОТІ ПРАВИЛА ПЕДАГОГА

 

1. Прийшов у школу - зроби розумне й шляхетне лице.

2. Кожного разу, коли тобі хочеться командувати дітьми, згадай своє дитинство і про всяк випадок з'їж морозиво.

3. Гроші та педагогіка мало сумісні.

4. Нехай всі манекенниці світу, побачивши твою усмішку, подадуть у відставку.

5. Не заходь в душу до дітей, якщо тебе про це не просили.

6. Іди на урок з радістю, виходь з уроку з приємною втомою.

7. Жартуй до тих пір, доки не навчишся.

8. Пам'ятай: поганий лікар може забрати життя, поганий учитель - спопелити душу.

9. Приходити на урок слід настільки підготовленим, щоб знати точно: для чого прийшов, куди прийшов, що будеш робити і чи буде від цього добре.

10. Кожного разу, коли хочеться нагрубити кому-небудь, рахуй до мільйона.

11. Намагайся їсти кожен день.

12. Люби свою адміністрацію так само, як і вона тебе, і ти проживеш довге і щасливе педагогічне життя.

13. Ніколи не чекай похвали, а намагайся відразу ж з'ясувати, як з нею йдуть справи.

14. Люби кого-небудь крім школи, і тоді у тебе буде все в порядку.

15. Якщо до тебе прийшли на урок, згадай, що ти артист, ти кращий педагог країни, ти найщасливіша людина.

16. Говори батькам завжди найкращу правду, яку ти знаєш.

17. Пишайся своїми помилками, і тоді у тебе їх буде з кожним роком все менше.

18. Вищим проявом педагогічної успішності є усмішка на обличчях дітей.

19. Якщо ти вмієш самий звичайний факт подати як відкриття та домогтися подиву і захоплення учнів, то можеш вважати, що половину справи ти вже зробив.

20.Пам'ятай: хороші педагоги живуть довго і майже ніколи не хворіють.

21. Віддай школі все, а вийшовши зі стін школи, почни нове життя.

22. Постарайся завжди бути здоровою, навіть якщо в цей хтось не повірить.

23. Одягайся так, щоб ніхто не сказав тобі вслід: "Он вчителька пішла".

24. Не спи на уроці; дурний приклад заразливий.

25. Під час опитування зобрази на обличчі граничний інтерес.

26. Пам'ятай: якщо твій голос стає загрозливо хрипким, значить, ти робиш щось не те.

27. Добре, якщо пізно увечері, коли ти згадаєш своїх учнів, обличчя твоє осяє посмішка.

 

ПОРАДИ ВЧИТЕЛЯМ ДЛЯ ПОЛІПШЕННЯ НАСТРОЮ


 

1. Будьте оптимістами! Педагогіка – наука оптимістична (утім, як і будь-яка наука, песимістичний тільки дилетант).

2. Не забувайте головного: діти – істоти парадоксальні (дорослі – теж).

3. Якщо в тебе з”явилося бажання вигнати учня з класу, вийди сам.

4. Учителю, вітайся з дітьми, це дуже важливо. Тоном, яким ви говорите "здрастуй”, теж можна виховувати і піднімати собі настрій.

5. Вмійте бути ледачим! Проблема педагогів у тому, що вони розвивають бурхливу діяльність, але забувають думати про себе. Пам”ятайте: думати про себе – ваш головний обов”язок.

6. Хваліть себе самого тричі на день: уранці, удень і ввечері. Застосовуйте таку магічну формулу самонавіювання:”Я геніальний, найкращий педагог. Усім педагогам педагог, мене діти слухаються, мене батьки поважають, мене адміністрація любить, а як я сам себе люблю, цього і не висловити”.

 

Як стимулювати дітей говорити більше під час уроку



Звичайно, будь-який урок не може обійтися без настанов викладача, його інструкцій, питань, похвали або уточнень. Але для вчителів Хелен Дорон однією з основних цілей є поліпшення розмовної мови, як малюків, так і тінейджерів. Іноді, варто звернути увагу на моменти, в яких можна стимулювати розмову під час уроку.

1. Дайте шанс дитині самій знайти правильну відповідь.

Іноді дитині буває досить складно сформулювати правильну відповідь відразу, їй потрібен час, щоб правильно скласти речення або знайти відповідне слово. У цей момент як у вчителя, так і у інших учнів групи з'являється бажання підказати. Боріться з цим бажанням! Дуже важливо дати дитині шанс самостійно підібрати правильну відповідь. Не бійтеся втратити хвилинку в очікуванні, ви можете задавати допоміжні запитання або дати приклад своєї відповіді на дане питання, але ніколи не відповідайте за дітей.

2. Рухайтеся по кабінету, вибирайте нові місця.

Досить часто вчитель стоїть або сидить на початку класу перед усіма дітьми. Вже сама ця позиція передбачає, що ви говорите, даєте інструкції і пояснюєте нову інформацію. Відмінним рішенням буде мінятися містами зі своїми студентами час від часу, розділити з ними частину своїх обов'язків по поясненню ігор або завдань, тим самим давши їм шанс побувати у вашій ролі. Хто ж з діток не мріє трохи побути викладачем?

3. Виробіть зі своїми студентами сигнали або короткі фрази для часто повторюваних дій.

Незалежно від того скільки триває ваш урок, 45 хвилин або годину, цього завжди мало. Потрібно використовувати кожну хвилину з максимальною користю. Тому відмінним рішенням стане придумати швидкі команди для дій, які ви робите досить часто. Це заощадить час на організаційні моменти і звільнить кілька зайвих хвилин на додаткові активності і розмову з дітьми.

4. Студенти хвалять своїх одногрупників.

Введіть нову традицію, обговорення роботи дітьми після її виконання. Замість того, щоб самому сказати думку про виконану роботу, дайте цей шанс їм. Нехай кожен з учнів висловить свої думки про це. Можна дати завдання, що вони повинні сказати це такими словами, щоб не повторити вже сказане іншими учнями.

5. Просіть дітей пояснювати вам своїми словами.

Досить часто після пояснення нової теми, коли ви задаєте дітям питання «Все зрозуміло?», У відповідь ви отримуєте неясне коротке «Так». Ставте питання інакше, запропонуйте їм по черзі розповісти своїми словами частину нової інформації. Так ви не тільки побачите, хто зрозумів новий матеріал, але і дасте ще один шанс для говоріння своїм студентам.

Дуже важливо ставити перед собою мету, щоб дітки говорили кожен урок.

Немає коментарів:

Дописати коментар